Wszystko co musisz wiedzieć o budowaniu silnej marki (cz.1)
Marka to coś, co znane jest nam od zarania dziejów. Dawniej, gdy mawiano o kimś, że ma „dobrą markę”, [...]
Snapchat: skuteczne narzędzie?
Na początek mam dla Ciebie proste zadanie. Przeczytaj na głos to zdanie. Już? Zauważyłeś coś? Pewnie nic. Tymczasem każde z [...]
10 powodów, by zainteresować się video
Ta rewolucja dokonuje się na naszych oczach. I nie pomogą tu żadne lamenty osób załamujących ręce nad upadkiem czytelnictwa. Prawda [...]
Real Time Marketing
Jedną z kluczowych cech rasowego marketera powinna być umiejętność trzymania ręki na pulsie. I nie chodzi tu bynajmniej o monitorowanie [...]
Trendy w marketingu 2016-2017.
Marketing to nieustająca walka o pozyskanie uwagi konsumenta. W idealnym świecie marketer wysyła w świat jakiś komunikat, np. „Najlepsze kasztany [...]
E-mail marketing czy SPAM włamywacz?
Wyobraźcie sobie 45-letniego faceta. Jest skromny i niepozorny. Średnio seksowny to mało powiedziane. W dodatku niektórzy wieszczą mu rychłą śmierć. [...]